\go
Media

…van interactief printen tot crossmediale campagne…

‘Campagne: Open dag groot succes’

Carolien Verkerk
Campagne: Open dag groot succes

‘Crossmedia versterkt de boodschap’

Crossmedia versterkt de boodschap
Facebook Google+ Twitter LinkedIn

‘Campagne: Open dag groot succes’

vragen?

Ons bedrijf wilde een open dag organiseren om meer bekendheid te krijgen binnen Nederland.

Groels adviseerde ons om de uitnodiging in een doosje te versturen met een plak chocolade. Op de uitnodiging zelf hadden ze een QR code geplaatst.     De uitnodiging hebben we verstuurd naar alle mensen binnen ons vakgebied.

Door de QR code te scannen of fysiek naar de webpagina te gaan, kwam je op een landingpagina terecht, in onze huisstijl. Mensen konden zich aanmelden doormiddel van het invullen van een formulier, waar ze hun gegevens achterlieten. Deze gegevens werden automatisch bijgeschreven in onze database. Waardoor we een paar dagen voor de open dag een e-mail nieuwsbrief hebben verstuurd met wat er op het programma stond, als reminder.

De open dag was een groot succes. Aan de mensen die gekomen zijn hebben we nog een e-mailnieuwsbrief verstuurd en ze bedankt voor hun aanwezigheid en aan degene die zich op hadden gegeven, maar niet waren gekomen hebben we een update van die dag gestuurd.

Met de e-mailnieuwsbrief communiceren wij maandelijks met ons klanten. Maar de combinatie om een fysieke uitnodiging te sturen, een online aanmeldformulier en daarna nog een e-mailnieuwsbrief in te zetten hadden wij zelf nooit kunnen bedenken.

Lees meer
Facebook Google+ Twitter LinkedIn

‘Crossmedia versterkt de boodschap’

vragen?

Waarom Crossmedia?

Om je communicatie-boodschap succesvoller te maken combineer je offline en online kanalen.

In een crossmediaal concept versterken de verschillende media elkaar waardoor de ontvanger meer individueel geprikkeld raakt.

Er zijn diverse interactieve oplossingen te gebruiken. Bekend zijn QR code, LAYAR, NFC chips.

Een crossmediale aanpak geeft meerwaarde zoals een direct mail met gepersonaliseerde QR code en PURL die naar een volledig gepersonaliseerde (actie) landingspagina verwijst en online vervolgacties oproept.

Korting coupons (offline) met landingspagina (online) om data te verzamelen en verrijken en een vervolgactie per email marketing aanstuurt.

Ook beeldherkenningsoftware (Layar / Clickable paper) kan ingezet worden, of zelf een NFC (near field communication) techniek waarmee draadloos over ca 10 cm gegevens uitgewisseld kunnen worden, zijn mogelijkheden om meerdere kanalen te verbinden.

 

Lees meer

‘Communicatie online beheren’

mee nl femke berends
Communicatie online beheren

‘Succesvol leads genereren’

Succesvol leads genereren
Facebook Google+ Twitter LinkedIn

‘Communicatie online beheren’

vragen?

mijndocumentmanager.nl

We gingen op zoek naar iets nieuws en hebben verschillende online modules met elkaar vergeleken, de doorslag om voor Groels mijndocumentmanager te kiezen was de service en de prijs.

De portal is ingericht naar onze wensen, dus helemaal op maat gemaakt.

MEE heeft in totaal 17 organisaties en iedereen heeft zijn eigen toegang tot zijn eigen domein en er is zelf een hiërarchie dus sommige mensen kunnen bij alle documenten en andere alleen bij dat deel waar ze toegang toe hebben.

Op dit moment gebruiken we mijndocumentmanager voor onze stationary, dus briefpapier, visitekaartjes enveloppen etc, maar ook voor promotiemateriaal zoals folders en brochures, voor relatiegeschenken en zelfs voor vlaggen.

In de templates is de huisstijl van onze organisatie verwerkt. De gebruiker kan alleen bepaalde onderdelen, zoals tekst en afbeeldingen wijzigen die we van te voren bepaald hebben.

Lettertypes, kleurgebruik en de lay-out liggen vast. Dus er kan nooit iets mis gaan

De tool is zeer flexibel in de toekomst kunnen we deze uitbreiden met nieuwe materialen.

Het programma is zo gebruiksvriendelijk dat je heel snel documenten kunt maken en bestellen.

Bij de implementatie hebben we heel veel steun gehad aan de expertise van Groels. Door de juiste begeleiding hebben we de portal helemaal kunnen inrichten, zodat alle organisaties er gebruik van kunnen maken.

Lees meer
Facebook Google+ Twitter LinkedIn

‘Succesvol leads genereren’

vragen?

5 Tips

  1. Formuleer je doelstelling
    Wie wil je bereiken, wanneer, wat zijn de verwachtingen?
     
  2. Doelgroep
    Beschrijf de behoeftes, interesses, pijnpunten en gedragingen van je doelgroep
     
  3. Contentstrategie
    Gebruik relevante, inspirerende en kwalitatief sterke content voor de juiste persoon, het juiste moment en het juiste kanaal.
     
  4. Inbound Marketing
    Promoot  je content met relevante triggers en Call to Actions om je doelgroep in beweging te krijgen
     
  5. Campagnes
    Zorg ervoor dat bezoekers omgezet worden naar prospects
    Loods ze stap voor stap door je campagne te automatiseren met opvolgende berichten.

 

 

Lees meer

‘DIT SYSTEEM WERKT PERFECT’

DIT SYSTEEM WERKT PERFECT

‘mijn oplossing: online, snel en makkelijk’

Marian Maakt Marian van Alphen
mijn oplossing: online, snel en makkelijk
Facebook Google+ Twitter LinkedIn

‘DIT SYSTEEM WERKT PERFECT’

vragen?

Anton van CZ: ‘Wij maken gebruik van de bestelmodule voor visitekaartjes en gepersonaliseerde pasjes. Reuze handig en het is een voorspelbaar proces’.

Karin van TIAS School for Business and Society: ‘Dit systeem werkt perfect, het scheelt me enorm veel tijd met proeven nakijken van visitekaartjes’.

Henk van Fabory: ‘Dit is voor ons het echte ideale systeem. Door onze complexe organisatie en vele vestigingen scheelt het ons veel contactmomenten. Alles is via het systeem in te zien. Het is  bijzonder goed bedacht, wij zijn er erg blij mee’.

Amber van Bakker Logisitiek: ‘Alle onze drukwerkitems staan bij Groels op voorraad, wij hebben de module bij ons op intranet gezet en hierdoor krijg ik intern geen vragen meer over onze voorraden’.

Lotte van Amarant: ‘Door de verschillende werkmaatschappijen en de vele werknemers die onze organisatie kent is dit systeem voor ons perfect. De inlogpagina van de module is gemaakt in onze huisstijl en staat bij ons op intranet. Al onze werkmaatschappijen zijn overzichtelijk weergegeven, elke besteller weet precies waar hij of zij moet zijn’.

 

Groels: Natuurlijk wil jij je hoofdzakelijk bezig houden met je core-business. Groels heeft om deze reden een online bestelmodule ontwikkeld om jou te ontzorgen. De online bestelmodule bestaat uit een aantal items waarvan de gegevens online opvraagbaar zijn. Een item is bijvoorbeeld de voorraad van jouw huisstijldrukwerk en/of promotiemateriaal. Met enkele muisklikken is deze in te zien. Ook kun je meteen een bestelling plaatsen van de items die je nodig denkt te hebben. Superhandig en het bespaart je veel tijd.

Een ander item is een opmaakmodule voor bijvoorbeeld visitekaartjes. Groels heeft de basis van jouw visitekaartje in een format gezet. Het enige wat je moet doen is de variabele gegevens invoeren.
Wanneer je dit gedaan hebt, dan wijst het systeem je verder naar de bestelmodule en je ontvangt rechtstreeks een proef als pdf. Je kunt natuurlijk ook overwegen om het format op intranet te zetten en de opmaak door een derde te laten doen. Wij maken de inlogpagina samen met jouw ICT-afdeling zodat alles in de huisstijl blijft van jouw organisatie. Slim, snel en makkelijk.

Lees meer
Facebook Google+ Twitter LinkedIn

‘mijn oplossing: online, snel en makkelijk’

vragen?

De portal Mijndocumentmanager is voor mij de oplossing om snel en binnen een vastgestelde huisstijl diverse soorten drukwerken te wijzigen, beheren en te bestellen.

Je wilt toch binnen één systeem werken en als je dan ook nog online kunt opmaken, heb je geen schakels meer nodig en kun je alles zelf uitvoeren.

Lees meer

volg
ons

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

direct
een vraag?

bezoekersadres

Valkenjachtstraat 25
5042 WH Tilburg
T 013 - 466 65 65
marketing@groels.nl

postadres

Postbus 1210
5004 BE Tilburg
marketing@groels.nl

overige gegevens

IBAN NL74 RABO 0171 2020 74
BIC RABONL2U
BTW NL0096.71.055.B.01
KvK Tilburg 18030836