\Campagne: Open dag groot succes


Ons bedrijf wilde een open dag organiseren om meer bekendheid te krijgen binnen Nederland.

Groels adviseerde ons om de uitnodiging in een doosje te versturen met een plak chocolade. Op de uitnodiging zelf hadden ze een QR code geplaatst. De uitnodiging hebben we verstuurd naar alle mensen binnen ons vakgebied.

Door de QR code te scannen of fysiek naar de webpagina te gaan, kwam je op een landingpagina terecht, in onze huisstijl. Mensen konden zich aanmelden door middel van het invullen van een formulier, waar ze hun gegevens achterlieten. Deze gegevens werden automatisch bijgeschreven in onze database. Waardoor we een paar dagen voor de open dag een e-mail nieuwsbrief hebben verstuurd met wat er op het programma stond, als reminder.

De open dag was een groot succes. Aan de mensen die gekomen zijn hebben we nog een e-mailnieuwsbrief verstuurd en ze bedankt voor hun aanwezigheid en aan degene die zich op hadden gegeven, maar niet waren gekomen hebben we een update van die dag gestuurd.

Met de e-mailnieuwsbrief communiceren wij maandelijks met ons klanten. Maar de combinatie om een fysieke uitnodiging te sturen, een online aanmeldformulier en daarna nog een e-mailnieuwsbrief in te zetten hadden wij zelf nooit kunnen bedenken.

Lees meer
Vragen? Lenny Kitaroudis
Deel
de case
Campagne- Open dag groot succes 1
Campagne- Open dag groot succes 2
Campagne- Open dag groot succes 3
Bezoekadres
Postadres
Overige gegevens
  • IBAN NL74 RABO 0171 2020 74
  • BIC RABONL2U
  • KVK Tilburg 18030836