\Crossmedia versterkt de boodschap


Om je communicatie-boodschap succesvoller te maken combineer je offline en online kanalen.

In een crossmediaal concept versterken de verschillende media elkaar waardoor de ontvanger meer individueel geprikkeld raakt.

Er zijn diverse interactieve oplossingen te gebruiken. Bekend zijn QR code, LAYAR, NFC chips.

Een crossmediale aanpak geeft meerwaarde zoals een direct mail met gepersonaliseerde QR code en PURL die naar een volledig gepersonaliseerde (actie) landingspagina verwijst en online vervolgacties oproept.

Korting coupons (offline) met landingspagina (online) om data te verzamelen en verrijken en een vervolgactie per email marketing aanstuurt.

Ook beeldherkenningsoftware (Layar / Clickable paper) kan ingezet worden, of zelf een NFC (near field communication) techniek waarmee draadloos over ca 10 cm gegevens uitgewisseld kunnen worden, zijn mogelijkheden om meerdere kanalen te verbinden.

Lees meer
Vragen? Wim Groels
Deel
de case
foto 2
foto 3
Bezoekadres
Postadres
Overige gegevens
  • IBAN NL74 RABO 0171 2020 74
  • BIC RABONL2U
  • KVK Tilburg 18030836